Monday, January 27, 2014

Early Sunrise

I spent the weekend back in my hometown with my family and my horses, I spent a lot of time in the stable, but I love it there. On Saturday I was up before 8 am(!) to let out the horses and feed them breakfast. To be honest since it was saturday, I went straight to bed when I came home again. But as I was feeding the horses I couldn't help to notice the wonderful early sunrise there was, we probably wouldn't be able to see the sun in yet a few hours then(because we only have a few hours of actual sun in the winter, but few more with daylight). But as daylight starts here it often comes with incredible colors!





1 comment:

  1. Hei!
    Jeg så du hadde lagt igjen en kommentar på bloggen min om at du ville studere i Townsville på JCU. Jeg har selv vært å besøkt skolen i forbindelse med at vi hadde en besøksdag der med skolen og skolen er utrolig fin. Den har ett veldig bra rykte, fint campus og høyt nivå, så godt som jeg har forstått. Når vi var der snakket vi også med noen elever på skolen og de sa at det også var et veldig bra miljø. I tilegg møtte jeg også noen norske studenter på JCU mens jeg var her nede, de var veldig fornøyde og tydelivis var det veldig mange norske på JCU. Angående selve byen Townsville, er det veldig sant at det fort kan bli litt kjedelig. De første månedene fant jeg den så stor og spennende, men nå som jeg har vært her over 6 mnd er jeg litt lei byen generelt og syns det er lite å gjøre. Det blir mange dager hvor jeg bare har lyst til å gjøre noe, men ender opp med å ikke finne noenting å faktisk gjøre. Jeg ville anbefalt deg og kanskje se om du finner en større by med flere fasiliteter, men det er jo også opp til hver enkelt også hvor de foretrekker og bo. Men alt i alt er byen veldig fin og har et veldig bra universitet, så langt jeg har forstått.

    ReplyDelete